Pages

Thursday, July 4, 2013

Cuti Semester 2013/2014 :)

Bismillah.. :)

Alhamdulillah, dah selesai exam semester empat. Last paper 25 Jun 2013. Moga Allah lembutkan hati pemeriksa skrip jawapan, dan berikan keputusan yang terbaik buat saya. Amiin =')


So, dilema yang melanda diri musim cuti camni ialah, aku nak buat ape?? Waa. Terasa sangat buang masa duk rumah goyang kaki ja. Ada juga usha kerja kosong, macam part time sana sini. Tapi entahla.. Terasa banyak pula halangannya. Em..

Lepas 25 Jun hari tu, sempatla pergi Sarawak kejap, jalan2 kat sana. Itu pon untuk 4H3M je. Macam nak buat entry khas untuk cerita pengalaman and prosedur ke sana. Tapi USB handset entah tersimpan kat mana. X best nak buat blog tanpa letak gambar. Huu. 


Perkembangan lain, projek DIY patch lace kat baju raya sendiri pon dah siap. Tinggal jahit pearl n hiasan tambahan. Xdapat nk proceed sebab belum berkesempatan pergi ke pekan untuk beli barang2 tu. Rugi pulak x beli siap2 masa beli lace di Kedai Bunga Reben di Jalan Tar hari tu. Nak proceed jahit patch lace+pearl+bunga di baju adik plak, ada masalah jugak. Baju raya depa x siap lagi. Waaaaaa :'( Dah bosan duk rumah tanpa buat apa2... Hm.... Ada kawan minta buat tutorial cara jahit lace tu. Maaf sangat2. Xdapat penuhi sebab peralatan menDIY patch lace x cukup. huu. Mungkin boleh google daripada rakan blogger lain ya ;) And FYI, antara sebab saya DIY lace ni ialah, sebab saya nak belajar and berlatih jahit lace sendiri, before saya apply pada dress kahwin nanti ;)

Ni masa belom siap jahit  lace. Nampak kan benang masih bertali pusat di  baju. Teheehe. Saya jahit lace gold pada baju kelabu/silver sebab kain dia ada corak warna gold :)


Kat bawah ni jadual kalendar akademik sesi 2013/2014 Universiti Malaya. Bayangkan setapa lama lagi saya kena goyang kaki sebelum semester baru bermula. Hari ni baru 4 Julai 2013. 9 September 2013, cepatlah datang ='(


No comments:

Post a Comment