Pages

Monday, November 11, 2013

Gambar Pixajoy Dah Sampai!

Bismillah...

Saya ada sebut dalam entry ini saya cuci gambar guna Pixajoy. So, hari ni gegambar dah sampai. Yeay!!

Nice wrapping. Siap ada plastic bubble lagi. Memang gambar takkan pecah. Hehe

Few pictures. Ada 96 keping semuanya
Okey. Nampak x 1 gambar dalam kotak tu? Ha, kotak tu boleh jadi frame tau. Masa gambar sampai, gambar tu diletakkan dalam 2 kotak. 1 kotak frame dan lagi 1 kotak cover untuk gambar. Bagi saya sangat convenient okeyh. Mula2 saya fikir gak, nanti kena beli album la untuk simpan gambar2 tu. Kalau x, nanti berterabur kan. But since dia dah letak dalam kotak yang cantik (siap boleh buat frame-belakang kotak ada kaki macam frame gambar), saya is happy la. Bab album saya KIV dulu, sebab nak tunggu lepas majlis kahwin. Motif? Sebabnye, mungkin ada tetamu yang datang bawak hadiah album gambar. Haha. :D  (kalau xde gak, saya tunggu la majlis bertandang plak. Haha)

Lepas dah dapat gambar2 ni, rupanya Pixajoy bagi lagi kupon Purchase with Purchase. Wah! Dia bagi 45% to 47% off for Photobook dan diskaun untuk kalendar jugak. Wuuhu. Suka! Tapi saya x grab lagi sebabnya macam dah xde gambar menarik untuk dicuci. Hehe

Untuk kualiti gambar, overall saya berpuas hati. Bab kata kawan saya, gambar2 nampak tahan lama/lasak (berbanding gambar biasa). Mungkin sebab Pixajoy guna art paper kot.

Ada few pictures yang saya kurang puas hati sebab dalam laptop nampak cantik, tapi bila kat luar nampak kureng. Huhu. (Yang ni xsure salah siapa :D). Tapi bak kata saya kat atas, overall saya puas hati :)

Tu jer nak citer. Till then, bye ;)


No comments:

Post a Comment